Wij hanteren een retourstermijn van 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken na ontvangst, kunnen we u geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals etenswaren, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten van intieme of sanitaire aard of producten die van gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.
Overige niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige items voor gezondheid en persoonlijke verzorging
Om uw retourzending af te ronden, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als uw retour is goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.
Neem dan contact op met je bank/creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepost.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via het formulier op onze contactpagina.
Uitverkoopartikelen
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden geretourneerd. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Uitwisselingen
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een bericht via het formulier op onze contactpagina en stuur je artikel naar:
Decked Out Games
Professor Meester P.S. Gerbrandyweg 57B
8922 EK LEEUWARDEN
Cadeaus
Als het artikel bij aankoop is aangeschaft met cadeautegoed en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.
Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zullen zij uw retourzending te weten komen.
Verzending
Om uw product te retourneren, dient u uw product op te sturen naar:
Decked Out Games
Professor Meester P.S. Gerbrandyweg 57B
8922 EK LEEUWARDEN
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via het formulier op onze contactpagina voor overige vragen over terugbetalingen en retourzendingen.
